۷ پاسخ

من اصلا عسل ندادم تا الان خامه هم ۱ بار دادم نخورد به جز فرنی اتمیل تخم مرغ هیجی نمیخوره

همینجوری با نون تست میدم میخوره

خالی یا با نون تست

من یا خالی با نون یاباماست قاطی میکنم هم خالی هم بانون میخوره خیلی هم دوست داره

خالی دوست داره😐

من شیرینی درست میکینم براش

پسرم دوست ندارع

سوال های مرتبط

مامان ابالفضل مامان ابالفضل ۲ سالگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی