۹ پاسخ

من بچم با سر بود تو واژنم حس نبض داشتم وقتی سکسکه میکرد

من چند روزه سکسکه شو احساس نمیکنم مشکلی نیست؟

مث نبض پشت سر همه
شاید هنوز اونقدر برات واضخ نشده باشه چون منم هفته های شما نمی فهمیدم چون تازه داره شروع میشه
ولی هرچی میای بالاتر بهتر می فهمی

پس مال من مادام و سکسکه هست😀

یه ریتم منظم داره مثل ضربان قلب🥺😁

از من چند روز پیش زیر سینه ام (بچه بریچه) چهار پنج تا نبض زد فکر کنم سکسکه بود

نبض های پشت سرهم

مث نبضه

یه حس ریتمیک مثل نبض آروم میزنه برای من همیشه زیر سینه م میزنه میفهمم سکسکه میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیلا مامان آیلا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Mersana🩷 مامان Mersana🩷 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ✨🎀lara🎀✨🐣 مامان ✨🎀lara🎀✨🐣 روزهای ابتدایی تولد