من بچم با سر بود تو واژنم حس نبض داشتم وقتی سکسکه میکرد
من چند روزه سکسکه شو احساس نمیکنم مشکلی نیست؟
مث نبض پشت سر همه
شاید هنوز اونقدر برات واضخ نشده باشه چون منم هفته های شما نمی فهمیدم چون تازه داره شروع میشه
ولی هرچی میای بالاتر بهتر می فهمی
پس مال من مادام و سکسکه هست😀
یه ریتم منظم داره مثل ضربان قلب🥺😁
از من چند روز پیش زیر سینه ام (بچه بریچه) چهار پنج تا نبض زد فکر کنم سکسکه بود
نبض های پشت سرهم
مث نبضه
یه حس ریتمیک مثل نبض آروم میزنه برای من همیشه زیر سینه م میزنه میفهمم سکسکه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.