عزیزم تو روانشناسی این حالت کودک خیلی دلیل میتونه داشته باشه یکیش فضای خونه یکیش کودک هنوز نیم کره مغزش کامل نشده پس نمیتونه احساس خودش و برسونه مجبور میشه این کارو کنه یا یکی دیگه شاید چیزی میخواد میبینع نمیتونه بدست بیاره عصبی میشه هرچه زودتر به روانشناس کودک مراجعه کن
سلام عزیزم گوشی هم ممکنه از عوارض خشمگینی بچه ها باشه ، چ کارتون دیدن چ بازی کردن
قشنگم تا یه مدت چن تا کار رو انجام بده اگه دیدی چیزی تغییر نمیکنه دکتر ببرش
(سروقت بهش غذا بده باهاش بازی کن وقت بزار کتکش نزن سرش داد نزن باهمسرت جلو بچه داد فحش ندین کتک کاری نکنین ببین باز پرخاشگره اگه دیدی هست دکتر ببر قشنگ رفتارهاشو به دکتر بگو الکی شربت آهن ویتامین این اون هم دل خوش نکن ک بی فایدس
بچتم دست کسی نسپار یه وقت اذیتش نکنن ک همینم میتونه باعث پرخاشگریش بشه
کمبود آهن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.