بنام خدا خواهر برادری زندگی میکنیم😅😅😅😅
ارههههه
بنام خدا
بله😆😆😆
اره سه ماه اول همینه ولی سه ماه دوم برعکس میشه 😣اگه شوهرت ترسی برا نزدیک شدن بهت نداره و آدم داغی هست بهت خوش میگذره سه ماه دوم ولی اگه غیر اینه که خیلی اذیت میشی 😔
ویار دارم ب شوهرم
من کلا یادم رفته همچنین چیزی هست خخخخ
نه من اصلا کم نشده 🤣🤣
اتفاقا لز من اوایل خیییلی،زیاد شده بود
منکه کلا منع شدم
آره منم
من اصلا دیگ میلی ندارم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.