خانوما من همش لرزم میگیره..طبیعیه؟

۲ پاسخ

منم خیلی لرز میکردم یهو و همش دورم پتو پیچ بود تا تقریبا هفته ۱۲ ۱۳ بارداری

حالت تهوع هم داری؟
نه طبیعی نیست

سوال های مرتبط

مامان باران🩷اریان🩵 مامان باران🩷اریان🩵 ۵ ماهگی
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری