۱۰ پاسخ

تا دلت بخواد

بله جیغ میزنه. گاهی واقعا سرم میترکه

بله جیغ میکشه ومیگن خاسته هاش میگه

حرف میزنه ی ن

از کی جیغ میزنه اذیتم میکنه

دخترم چند ماه پیش زیاد جیغ میزد ولی الان نه فقط وقتی چیزی رو از دستش می گیرم

پسر منم خیلی بد جیغ می‌کشه چیزی بخواد یا خراب کاری کنه قیافمو براش تو هم کنم قهر می‌کنه و گریه رو شروع میکنه

من امشب نمیزاشتم در کشوی کمد و باز کنە یە جیغ زد بعد با دستم میزد رو دستم اخر سرم یە ددد گفت فک کنم فش داد😂😂😂

وای امیدوار شدم فکر کردم دختر من فقط اینجوریه

نه اصلا جیغ نمیزنه خیلی خانمه😂

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان پــســری✨👶🏻✨ مامان پــســری✨👶🏻✨ ۱۴ ماهگی