بچه های یکساله شماهم یکسره جیغ میکشن؟؟ سرم رفتتتت

۸ پاسخ

چون نمیتونن حرف بزنن راه ارتباطشون جیغه

بله یکسره😂

اره به شدت جیغ و نق یعنی این روزها با غذا نخوردن نق زدن جیغ زدن لجبازی کردن اعصاب برای من نمونده

پسر من دیشب تازه جیغ زد اولین بار ولی تا میتونه یه چیزایی سر هم میکنه میگه با حرف بهم یا نشون میده با انگشت

بله خییییلی زیاد

کاش جیغ تنها بود، همش داره گریه میکنه و نق میزنه یا زور خودش میکنه

بله خیلی زیاد

بچه من فقط گریه نابود شدم دیه اون بزرگه هم بدتر اذیتم می‌کنه آرزو دارم بمیرم 😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی