۴ پاسخ

ریفلاکس عزیزم

بچه ها که زیاد سکسکه میکنن ، برای بالا اوردنش هم شاید زیاد شیر میخوره ، اروغشو حتما بگیر ، اگه ادامه داشت ممکنه رفلاکس باشه

شاید ریفلاکس داره ببر دکتر

آروغ باید بزنه

سوال های مرتبط