مشکل منم همینه واقعا نمیرسم همش باهاش مشغول باشم و بازی کنم
تلوزیون زیادش خوب نیست در خد 10-15 دقیقه اوک هست
رشد شناختی کوچولوت رو دوبرابر میکنه و باعث بیشفعالی و کلی وشکل دیگه میشه
از هر متخصص روانشناسی کودک هم بپرسی همنو بهت میگن
چه اشکالی داره زیادسخت نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.