۳ پاسخ

مشکل منم همینه واقعا نمیرسم همش باهاش مشغول باشم و بازی کنم

تلوزیون زیادش خوب نیست در خد 10-15 دقیقه اوک هست
رشد شناختی کوچولوت رو دوبرابر میکنه و باعث بیش‌فعالی و کلی وشکل دیگه میشه
از هر متخصص روانشناسی کودک هم بپرسی همنو بهت میگن

چه اشکالی داره زیادسخت نگیر

سوال های مرتبط