۹ پاسخ

عزیزم شربت چند گرفتی

برا چی هس

من ۳سیسی دکتر گفت صبح ها میدادم الان کردمش ۲ونیم سیسی

من یه ماه پیش صبح ها ناشتا قبل از شیر دادن یک سی سی

من میدم اول ۲ونبم بود صبح و شب الان دکتر کرده ۲ سی سی صبح

برای چیه

من دو دوره دادم ۱۲ ساعت ۱الی ۲ سی سی

سلام خوبه این من دخترم رفلاکس ولی بالا نمیاره وزنشم ۷۴۰۰

من میدم .یک ونیم سی سی

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی