۸ پاسخ

کاش اون پستونک رو از دهنش درمیوردی نوزاد که نبوده

وای پستونکشو 😍

چه قشنگ درست کرده ماشاالله چه بانمکه خدا حفظش کنه..... با اون پستونکش 😄 نوشتی الان عکساش رسیده دستم فکر کردم آتلیه اس

ای جانم ماشالله بهش

کجا درست کردی

آی عزیزم
مبارک باشه عین پسر من اونم تو عکساش پستونک دهنش بود 😘😍

چ‌دکور شیکی چ لباس شیکی چ‌کیک قشنگی

انشالله عاقبت بخیر بشه
جشن عروسیش رو بگیری گلم

سوال های مرتبط

مامان بیان یوسف مامان بیان یوسف ۲ سالگی