۱۵ پاسخ

با توجه به تولد خوبه . بچتو با همه مقایسه نکن. با موقع تولد حساب کن بزرگ نیشه قد میکشه انشالله

نه نسبت به وزن تولدش خوبه

خیلی خوبه چون وژن تولدش خیلی کم‌ بوده

اگ مشهدی برای وزن ببر دکتر رجب پور خیلی جواب گرفتن
ولی خیلی شلوغه دیرنوبتت میشه من دارو گرفتم تا دوماه ببینم دخترم تغییری میکنه یان

پسر منم همینه 😔

عزیزم دخترمن با وزن دو و دویست به دنیااومد الان نه کیلو و ششصد هست با قد ۸۴
خب بچه های کم وزن نمودار رشدشون با بقیه همسن ها فرق داره

به نسبت وزن تولدش فک میکنم رشدش رو کرده باشه

به نظرم کمه

شما ازمایش خون داد بچه تون؟

یک کیلو نیم تولد چرا انقد کم‌ ..عالیه الان

به نسبت وزن تولدش فک نکنم کم باش

دخترمنو بگو قد تولد ۵۲ بود وزنش ۳۲۰۰ بود الان قد ۸۳ وزن ۹۵۰۰ افتضاح بود

منم همینه و خیلی کمه

خیلی کمه ولی خب احتمالا چون ریز به دنیا اومده بخاطر همین الانم ریزه اس

عزیزم چکاب بردید چی گفت؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی