۵ پاسخ

من البته دو هفتس قشنگ داره میاد بالا

من هنوزم نسبت به هفتم شکمم کوچیکه ولی وزن بچه از نرمال بالاترم هست به اندازه شکم نیست عزیزم اذیت نکن خودتو

من بچه دومم شکم کوچیکه

بچه اول طبیعیه

من شکمم کوچیک بود
الان ده روزه قشنگ بزرگ شده

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری