۳ پاسخ

من از همین ناخونگیر معمولیا ک برای نوزادیه خریدم برند کیکابو حالا برای نوزاد استفاده نکردم ولی رو یکی از ناخونام تست کردم تیز بود

ناخن گیر کوچیک معمولی کافیه بقیه هم همونن قالب عروسکی زدن گرون تر میدن برای دخترم دو سال و خورده ای پیش من خریدم ۱۸۰ بعد دیدم معمولیه روش قالب عروسکی خورده

سوهان گرفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۱۲ ماهگی