۵ پاسخ

من دوماهه نشدم رفتم سونوگفتن تخمدونت کم کارشدش

منم همین طور بودم دو ماه چقدر حرص خوردم و دکتر رفتم گفتن طبیعی ه

دمنوش پونه بخور

منم ده روز علائم پریودی داشتم ولی خبری از خودش نبود بعد چن روز پریود شدم نگران نباش

زعفران بخور چای نباتی چیزی
من بجا تو استرس گرفتم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط