اگر شیر خودتو میدی نمیکیره چون شیرت پادزهر داره
ولی محض اطمینان خودت ماسک بزن
ماسک بزن وقتی شیر میدی مراعات کن بدنش ضعیفه مریض نشه طفلی
قطعا میگیره از خودت اما زود ب زود بهش شیر بده که دفعش کنه
دکتر من گفت اگه بچه ت آغوز خورده باشه سرما نمیخوره
یه جایی یه دکتری هم میگفت نوزاد ها تا 3الی 6 ماه اکثرا سرما نمیخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.