۴ پاسخ

اگر شیر خودتو میدی نمیکیره چون شیرت پادزهر داره
ولی محض اطمینان خودت ماسک بزن

ماسک بزن وقتی شیر میدی مراعات کن بدنش ضعیفه مریض نشه طفلی

قطعا میگیره از خودت اما زود ب زود بهش شیر بده که دفعش کنه

دکتر من گفت اگه بچه ت آغوز خورده باشه سرما نمیخوره
یه جایی یه دکتری هم میگفت نوزاد ها تا 3الی 6 ماه اکثرا سرما نمیخورن

سوال های مرتبط