خانما کد سنو آنومالیمو گم کردم چیکار کنم باید بازم برم ویزیت

۶ پاسخ

نه لازم‌نیست بری ویزیت ،بری سنو شماره ملی رو که بدی داخل سامانه هست

چه کد رهگیری داشته باشی چه نداشته باشی کلا غربالگری آزاد حساب میشه

تو برنامه بله میاد

پیامک نمیشه برات؟

تو بله هم معمولا پیام میاد

برو تو سامانه بیمه ت
ممکنه اونجا باشه کدت

من بیمه سلامتم
برنامه داره تو کدا هست

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیهان🩵👶 مامان علیهان🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری