۱۳ پاسخ

بسلامتی عزیزم

سلام عزیزدلم ممنونم فشارم بالا بود گلم

خدایا شکرت که دوستی مثل تو دارم عزیزم
به سلامتی زایمان کنی

عزیزدلم منم از ته دلت دعاکن بتونم به این هفته ها برسم انشالا عمل راحتی داشته باشی❤

انشالله بسلامتی گلم

ان شالله بسلامتی زایمان کنی🤍

ب سلامتی و دلخوش
انشالله خیروشادی همیشه سهم زندگیتون باشه
جملاتتون مثل نفیسی ها بود
دو سه بار از روش خوندم☺️

مبارک باشه
بسلامتی

عزیزم ۳۷ هفته کامل سزارین میشی؟

بسلامتی انشالله🩷❤️

عزیزم😍❤🌹پاقدم دخترت برای هممون خوب باشه برای تمام مردم کشورم خوب باشه نشانه شادی برای همه باشه پا قدمش پر از ثروت و فروانی و خوشی و. شادی باشه برای همه و همچنین خودتون عزیزم مبارکه❤🌹🎈🎊🎉🥳🍼💒🪷

توکل به خدا
ان شاالله به سلامتی🌱

انشاالله ب سلامتی زایمان کنی عزیزم ❤️❤️🥰و گل دخترتو بغل کنی

سوال های مرتبط

مامان درسا🥰🎀💞 مامان درسا🥰🎀💞 ۱۳ ماهگی
مامان ماهک و ماکان مامان ماهک و ماکان ۴ ماهگی
مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۴ ماهگی