۳ پاسخ

من امسال ی تولد خیلی ساده خودمونی گرفتم
ولی خب هرسال آتلیه میبرمش

در مورد چه چیزی ایده میخوای؟کیک غذا کادو تزیین چی؟

تولد گل پسرت مبارک باشه به نظر من خانوادگی بگیری خیلی بهتره ❤️
ببرش پارک یا یه محیط اروم براش کیک بخر اسباب بازی که خیلی علاقه داررو براش بخر مطمعن باش خیلی خوشحال میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۲ سالگی