من امسال ی تولد خیلی ساده خودمونی گرفتم
ولی خب هرسال آتلیه میبرمش
در مورد چه چیزی ایده میخوای؟کیک غذا کادو تزیین چی؟
تولد گل پسرت مبارک باشه به نظر من خانوادگی بگیری خیلی بهتره ❤️
ببرش پارک یا یه محیط اروم براش کیک بخر اسباب بازی که خیلی علاقه داررو براش بخر مطمعن باش خیلی خوشحال میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.