۱۲ پاسخ

من اینو گرفتم ولی براش بزرگه ..نمیشه تنش داد😫یکی دیگ باس بگیرم

تصویر

اینم گرفتم تمام ارزونم بودن همشونم راحتی ان

تصویر

این ستا رو خریدم

تصویر

من یه دست ازین گرفتم

تصویر

با ابننننن

تصویر

این.....

تصویر

هیچی 😅

فعلا هیچی

ایکاش منم میتونستم خریدکنم😔

با این لباس

تصویر

این شلوارلی

تصویر

هیچی😢😢

سوال های مرتبط

مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی