روز ۹انتقال و تست منفی☹️

تصویر
۱۵ پاسخ

زود زدی فقط استرس میدی بخودت ۱۷ انتقالت بزن

https://eitaa.com/joinchatگروه انتقالی ها/3646490116C0672cc0e89

علاعم چیاداری

منم دیروز ۸ انتقال تست زدم منفی شد

گلم خیلی زود زدی

سه روزه بود یا بلاست؟

ایشالله تا۱۴مثبت میشه
من درد پریودی دارم از ۶انتقالم کمی نا امید شدم اخه قبل پریود چند روز قبلش دردش میومد ولی امروزم دارم

مگه نمی‌گن باید حداقل تا ۱۴ روز صبر کرد و بعدش تست زد؟ بنظرم ک زود زدی

ان‌شاءالله ک مثبت باشی عزیزم⁦🤲🏼⁩⁦❤️⁩

الان که خیلی زوده

انشالله که مثبتی خواهر
زود زدی فکر کنم

۱۴روز بگذره بعد تست بزن

صبر کن عزیزم امیدتو از دست نده حتما الان نشون نمیده

آره عزیزم

ای وی اف کردی ؟

سوال های مرتبط

mahsa mahsa قصد بارداری
🩷آنیا🩷 🩷آنیا🩷 قصد بارداری
مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مامان آلما مامان آلما قصد بارداری
مامان دونه کنجد مامان دونه کنجد هفته سی‌ام بارداری