۹ پاسخ

از عطاری سورونج بگیر پودر نارنجی رنگیه بزن بهش عااااالیه

فقط حواست باشه رنگش رو لباسی چیزی نریزه ک پاک نمیشه

پماد ریکاو بزن

یه مامان هم اینو گذاشته بود میگفت با هم قاطی بشن برای سوختگی خوبه

تصویر

باز بذار که هوا بخوره هیچی هوا خوردن نمیشه...یا اینکه شورت آموزشی بپوشون....من با وازلین فیروز درست کردم پسرمو

کالاندولا

پسر منم اسهال پاهاش سوخته اما خون نمیاد ، من کالاندولا میزنم قرمزی کمتر شده

حالا هر کرمی داری بزن ،چرب کن بعد فردا برو داروخونه بگو اینجوری شده دکتر اونجا چندتا کرم رو ترکیب میکنه میده بهت از اون بزنی سریع خوب میشه

ببرش دکتر حتما عزیزم وبی زینک اکساید و اِن اِن و روغن حیوانی عالین

کرم زینک بزن زیااااد
روغن جامد هم اگ داری بزن خوبع

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی