۵ پاسخ

عزیزم همون گیگوز رو چرا نمیدی اولش ایتطوریه بعد کم کم همونو خوب میخوره دختر منم وقتی آپتامیل ۲گرفتیم اصلا نمیخورد من دیگه با قاشق میریختم تو دهنش و بعد چندروز دیگه خودش شیشه شیرو میگرفت میخورد فکر میکنم شاید طعمش فرق داشته باشه نمیدونم علتش چیه ولی چندروز تحمل کن خوب میشه

سلام شیر باید با نظر دکتر عوض بشه ....بلاخره داروخانه های دیگه میرفتی پیدا میکردی .....توی ۶ماهگی ی جهش رشدی دارن ک ممکنه بدغدا و بدشیر و بد خاب بشن..بخاطر دندون هم میتونه باشه ..ک گذرا است و بعد ی مدت مثل قبل میشن..اگه رفلاکس و یبوست و مشکل خاصی نداره نمیتونی آپتامیل پرونترا بدی طعم و بوی بهتری داره و نزدیکترین شیر ب شیر مادره

بله میدم یکم بهش
الان میترسم این شیره خوب نباشه
اصلا نمی‌دونم چرا یهو شیر خوردنش اینطور شده

آره عزیزم خوبه ولی تو این سن اکثر بچه ها شیر خوردنشون کم میشه بنظرم بهتر از گیگوز هست من دوتاش رو استفاده کردم

غذای کمکی رو شروع کردی

سوال های مرتبط

مامان م ی  ر ا ن 💙 مامان م ی ر ا ن 💙 ۹ ماهگی