من دکتر شفیعی بودم
مندکتر میرکهنوج بودم خیلی خوببود
دکتر مهدوی
زایمان قبلیت طبیعی بود؟
من دکترم شفا بود خیلی راضی بودم
من دکتر ماهانی رفتم مطب تو بیمارستان ارجمند هست . سزارین هم انجام میده همون ارجمند جاهای دیگه رو خبر ندارم
خدایی با انصاف هست هزینه الکی نمیگیره دست مزد از من نگرفت گفت من هزینمو از خود بیمارستان میگیرم و کل هزینه زایمان من شد ۲۵ میلیون
میگن حمزه نژاد
من دکترم ذکری هست خیلی دوستش دارم خیلی هم راضی ام دکتر دوتا بچه هام اون بودع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.