منم پسرم بینیش گرفته شده از دیشب
فخ فخ داره
چی خوبه براش؟
رعایت کن عزیزم شیر میدی حتما ماسک بزار بوسشم نکن حتی بوس پا
اره میگیره
بله من پسر بزرگم سرما خورده بود هی بهش گفتم نزدیک بچه نیا بازم از من قایمکی میبوسید نینی رو چنان بچم مریض شد تب سرفه عطسه آبریزش بینیش کیپ شد بردمش دکتر بهتر شده الانم گاهی بینیش کیپ میشه
من که شدید سرماخوردم دو بار
موقع شیر دادن ماسک میزدم دستامو میشستم
نگرفت دخترم
دیگه نمیدونم من رعایت کردم نگرفت یا خودش نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.