من دیشب برای شام دخترم سیب زمینی نگینی خیلی ریز کردم گذاشتم با یذره آب و کره پخت بعد گذاشتم ابش کامل خشک شه به روغن بیاد
خیلی خوشمزه شد و دوسداشت
اگه دوسداشتی درکنارش مرغ ریش ریشم بزار قاطی کن بده بهش
من سیب و برنج ایرانیو پختم بهش مغز اجیل زدم یکمم دارچین یکمم شیره انگور زدم تا شیرین تر بشه شب به پسرم دادم هرشب سه یا چهار بار برا شیر بلند میشد امروز یه بار بلند شد
ماست بشیر
من کته شوید و ماست برا امروزش گذاشتم
کره نداریم
ماش ندارم
این ناهار دیروز دختر من. گوشت گوساله
برنج . ماش.جو دوسر پرک . آب قلم.گوجه .پیاز هم گذاشتم که تو عکس نیست . کمی زرد چوبه
دمپخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.