۳ پاسخ

عزیزم اصلا تو این هفته ها حرکات جنین مهم نیست اصلا به خودتون استرس ندید . از هفته ی ۲۸ حرکات جنین رو میگن بشمارید.

من هزاربار بابت این موضوع رفتم دکتر چیزی نگفته
یسری موقع ها جنین حرکت میکنه اماما متوجه نمیشیم چون هنوز برای شما کوچیکه
همینکه حسش میکنی کافیه

برو دکتر تا خیالت راحت شه عزیزم

سوال های مرتبط