من رفتم همه چی خوب بود گفتن تا هفته ی ۲۸ طبیعیه ولی گفت اگه دیدی چند روز اصلاا حرکت نداشت اونوقت بیا
اصلا هم برا من ربط برخوردن چیز شیرین ندارع
من ۲۶ هفتمه اما ی روز خیلی حرکت میکنه ی روز کم طبیعیه بعضی تا ۲۲ هفته اصلا حرکت بچه رو حس نمیکنن چون تو اون هفته ها بچه بیشتر خوابه ی روز ممکنه حس کنی ی روز ممکنه حس نکنی طبیعیه مامان جون
منم همین طور از دیروز تا حالا خیلی کم شده نگرانم .به نظرم برو بهداشت
عزیزم من فهمیدم این طبیعیه تو هفته های ما قشنگ برا منم دو روز میشه کاری نمیکنه ولی بعد اوکی میشه
اگر جفتت قدامی عادیه منم قبلا زیاد تکون می خورد الان نمی خوره ولی رفتم بهداشت صدای قلبش روشنیدم تو هم برو تازه من قبلش نوشابه هم خوردم شیرینی جات خوردم فایده نداشت اخرش رفتم بهداشت گفت بستنی بخور برگشتم بستنی خوردم ی تکون ریزی خورد عادیه الان ۱۶ساعت می خوابن
اگر دیدی با خوردن شیرینی هم حرکت نکرد برو زایشگاه یا بیمارستان صدای قلبش بذارن
به شکلات بخور به پهلوی چپ بخواب
دقیقا یادم نیس
ولی فکر کنم میگفتن تو یه ربع دو سه بار باید حرکتش رو حس کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.