۸ پاسخ

عزیزم اگه دکتر گفته وزنش خوبه ،خوبه
بدی گهواره اینه استرس میندازه به جون آدم که نکنه بچم زیادی درشته،یا ریادی کوچیکه
نکنه مشکلی داره...
استرس الکیه

مند32 هفته 1500 دکتر گف کمه
هردوهفته ی بار سونو داپلر وزن و هر هفته نهار قلب باید بدم

من ۳۲ ۲۴۰۰ بود

۳۱ هفته نی‌نی من ۱۸۰۰ بود

من ۳۳ هفته تمام رفتم ۲۱۰۰ بود

من ۳۳ هفته رفتم ۲۱۰۰ بود

من ۳۲هفته ۱۹۵۰بود

دکتر نگفت خوبه یا نه.؟

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣🌈 مامان جوجه رنگی🐣🌈 ۴ ماهگی
مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری