بنظرم سه ونیم اینا
سلامممممم خوبی مژده جون من یکی تواینستا فالورت بودم دیشب ب صورت اتفاقی پستت دیدم خیلییی خوشحال شدم ک اینجایی خوووبی!عیدت مبااارک
چی میخوری ک وزن گرفته
عزیزممم چه خوب
بچه منم ۲۴۰۰ بود اونقدر منو ترسوندن گفتن تپله خطرناکه ک بعد اون روز اصلا مکملامو نمیخورم🫠
به ۳۸۰۰میرسه
شیر به شیر باردار شدی؟؟
۴ کیلو
ماشاالله شاید تزدیک ۳۸۰۰ اینابشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.