۸ پاسخ

بنظرم سه ونیم اینا

سلامممممم خوبی مژده جون من یکی تواینستا فالورت بودم دیشب ب صورت اتفاقی پستت دیدم خیلییی خوشحال شدم ک اینجایی خوووبی!عیدت مبااارک

چی میخوری ک وزن گرفته

عزیزممم چه خوب
بچه منم ۲۴۰۰ بود اونقدر منو ترسوندن گفتن تپله خطرناکه ک بعد اون روز اصلا مکملامو نمیخورم🫠

به ۳۸۰۰میرسه

شیر به شیر باردار شدی؟؟

۴ کیلو

ماشاالله شاید تزدیک ۳۸۰۰ اینابشه

سوال های مرتبط