مامانا توروخدا بگید برا دندون درد چیکار کردید😭

۱۲ پاسخ

ژل دنتون بزن منم همين استفاده میکنم فقط قورتش نده

کمپرس یخ عزیزم

نمک و عسل قاطی کن بزن اولش بیشترمیشه دردش ولی کم کم آروم میشه عفونت میکشه بیرون

قطره دنتول بگیر بریز
ولی قورتش نده‌

الان اینستا دیدم یه دکتر می‌گفت گلاب قرقره کنین خوب میشه روزی دوبار

من همه راهارو امتحان کردم هیچکدوم مثل سیر نبودن

نمک دریا سرکه سیب و اب ولرم
البته میخک هم من گذاشتم کمتر شد

دهان شویه استفاده کن، منکه ورم داشت چرک خشک کن داد دکتر ۱۰ روز مصرف کردم
اگه عفونت و ورم داره خمیرقند بذار تا سرباز کنه

تنها راه اینک تا ۳۴هفته نرسیدی عصب کشی کنی کلا ۱تومن هزینه من خودمو راحت کردم ۳۲هفته رفتم عصب کشید مغزم آزاد شد ولی پر نکرد گفت بعد بارداری

هیچی منکه دارم عذاب میکشم

سیر رنده کن بزار

به لثه خمير دندون بمال

سوال های مرتبط