دوستان میشه بگید ان تیش خوبه یا نه؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزم میشه بگید ازمایش دیگه هم دادید یا نه

میشه عکس پایینشم بزاری ؟ریسکش چند به چند زده
برا پسرم عین شما بود زد بود low risk
که سلفری برام نوشت
الانم باردارم اما برا این نزده ریسک پایین زده. نوشته. negtive

خوبه خداروشکر

بله عالیه

سوال های مرتبط