دوستان برای بچه 7-8 ماهه چه سرلاکی میدین؟

۹ پاسخ

گندم و میوه

گندم خرما یا گندم سیب.

از کدوم سرلاک ها گرفتین؟!
کارخونه ای یا خونگیا

تصویر

گندم ومیوه هم خوبه

من گندم و موز میدم خوشمزه اس .اگ رفلاکس نداره حریره بادوم بخر

مگه سرلاک هم میدین من ک نمیدم
نمیدونم بگیرم یانه
ازینا ک تو اینستا تبلیغ میکنن میگیرین یا داروخانه ای؟!؟!

حریره بادوم ، گندم‌خرما

منم میخام بگیرم گاهی بدم ولی نمی‌دونم چی بگیرم

گندم و موز .گندن و خرما اینا خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلانا خانوم✨💗 مامان دلانا خانوم✨💗 ۱ سالگی
مامان کـایـرا👧🏻 مامان کـایـرا👧🏻 ۱ سالگی
مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۹ ماهگی
مامان هانا خانوم 🍒 مامان هانا خانوم 🍒 ۱ سالگی
مامان یسنا و یاسین مامان یسنا و یاسین ۱۵ ماهگی