۱۷ پاسخ

برا شما واجب نیس چرا میگیری اون بچه الان فقط از شیر مادر تغذیه میکنه

نه عزیزم اگه شیرت خیلی کم شده و بچت سیر نمیشه روزه بهت واجب نیست، یه چند روز نگیر دوباره اگه دیدی شیرت برگشت دوست داشتی دوباره بگیر

ن گناه داده بچت بعدا غذاشو مبگیری بنظرم

من همینجوری روزه ندارم شیرم کمه و شب همش تو دهنشه شیر خشکم شب نمیخوره گریه می‌کنه وای ب حالم اگر روزه بگیررم

نباید بگیری حتی یک‌روز
روزه در صورتی ک آسیب بزنه اصلا ثواب نداره عزیزم

یه خدا داری در حق اون طفل معصوم ظلم میکنی

عزیزم واجب نیست به شما .نگیر
بچت واجب تره

اگه که غذای غالب اون‌بچه شیر مادره و با روزه گرفتن شیرتون کم میشه نباید بگیرید.
من الان یک روز در میون تا جایی که بهم فشار نیاد دارم روزه میگیرم.فقط شیر خودمم میدم.
یکی هست اصلا بهش فشار نمیاد میتونه کامل بگیره یکی هم‌نه کلا سینه ش شیر نمیاره نمیگیره.من سر دخترم ۴ ماهش بود توان‌بدنیم بیشتر بود جوان‌تر بودم تونستم‌کامل بگیرم.اما میگم که بدنا متفاوته

من نمی‌گیرم .... هرساله می‌گرفتم امسال نمی‌گیرم .... خدا واجب نکرده تو خودت واسه خودت واجب می‌کنی اینم بگم بچت گشنگی بکشه گناه می‌کنی

روزه نگیر بچتو ضعیف میکنی اینجوری و هم خودتو
من مامانم سه چهار سال پیش موقع آبجی کوچیکم سه روز گرفت تپل بود اینقدر لاغر شد صورتش کوچیک شد

خب وقتی شیر نداری چرا روزه میگیری

مگه مجبوری خب؟!😕😕
من روزه نمیگیرم

خاک ب سرم خب نگیر روزه

خب روزه نگیر چ کاریه اخه واجب نیست ک 🙄

زن شیرده گناه گرفتن روزه‌
ثواب ک نداره
شیرت خشک بشه اون بچه چ گناهی داره

تا 2 سال اصلا نباید بگیری

خب روزه نگیر

سوال های مرتبط