کیا ان تی رفتن پیش دکتر ادیب گفته پسره ولی دختر شده؟

۲ پاسخ

آنومالی چند هفته باید رفت?
منم ۱۵ هفته میشم ۱۸ هفته تقریبا اواخر اسفند هست دکترا هستن؟ میفته بعد عید؟

میگن دقتش خوبه به من که مطمئن گفت پسر
ولی برا انومالی نمیخوام دیگه برم اونجا

سوال های مرتبط

مامان توراهی مامان توراهی هفته شانزدهم بارداری