بخیه های شکممو باید چیکار کنم زود خوب بشن ؟؟

۵ پاسخ

من زایمانم طبیعی بود ولی بازم خیلی بخیه داشتم توی ده روز خوب نشد تا همین دو هفته پیش بود فقط آناناس بخور روزی دو سه تا تیکه بخور زود جوش میخوره

عیچی فقط هروز با شامپو بچه بشور با سشوار خشک کن
کاچی بخور با روغن زرد

دود بده فقط
من تخم شوید گذاشتم تو ظرفی رو پینکیک تو محیط باز قشنگ سوخت و دودش بلند شد چادر گرفتم دورم اینم گذاشتم زیر چادر دودش رفت ب جای بخیه هام
بعدش حمام کردم و با شامپو بچه سشتم و با سشوار خشک کردم هر دوسه روز یبار اینکارو میکردم

تا ده روز طول میکشه که باید بکشی اما یه روز درمیون با شامپو بچه جای بخیه رو بشور و با باد سرد سشوار خشکش کن تا عفونت نکنه

هیچی فقط بشور زد عفونی کن

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی