با روز انتقال روز ۱۴ هستم بتا ۲۷ امیدی هست ؟

۱۰ پاسخ

سلام خوبین هزینه ای وی اف چنده چند مرحله داره

اره گلم سه روز دیگه تکرار کن انشالله میره بالا

روز انتقال حساب نکن ی روز بعدش حساب میشه

مثبتی عزیزدلم😍😍😍

دوباره باز بتا رو تکرار کن ان شاالله دوبرابر میشه😍😍

انشالله

آره عزیزم همیشه امید هست
مبارکه

مبارکه عزیزم پیش کدوم دکتر انتقال دادین

یعنی چی؟روز انتقال

رووز ۱۶ بازم ازمایش بده

سوال های مرتبط

مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری