سرماخوردم🥲۱۴هفته باذدارم هیچ دارویی نخورم؟؟

۶ پاسخ

سر خود اصلا چیزی مصرف نکن

سرماخوردگی و استامنیفون ساده مجازه
من سرماخوردم بجز سرم شستشو هیچی استفاده نکردم

برو دکتر سر خود نخور اونام همین استتامینوفنو میدن احتمالا

شربت سیموپرگنا من خریدم مخصوص سرماخوردگی در بارداری

منم سرماخوردم هیچی نخوردم خوب شدم نهایتا استامینوفن ساده اگه درد و تب داری اگه قابل تحمله هیچی نخور اگه شدید برو دکتر

استامنیوفن ساده بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان فندوق😇 مامان فندوق😇 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری