۷ پاسخ

برو دکتر، سرخود دارو مصرف نکن، فقط استامینوفن ساده مجازه ، دیفن هیدرامین هم اگ دکتر بده میگه غرغره کنی ولی قورت ندی

استامینوفن ساده

خانمهای باردار لطفاً سر خود دارو مصرف نکنید ممنون 🌹♥️

اگه دسترسی ب دکتر نداری میتونی بری داروخانه ب دکتر داروخانه بگی سرما خوردم حامله هم هستم راهنماییت می‌کنه عزیزم.

منم سرماخورذه بودم دکتر بهم دیفن هیدرامن داد و استامینوفن و خوردم هر ۸ساعت

برو دکتر منم الان مثل شماهمستم

میتونی دیفن هیدرامین هر۸ساعت بخوری
استامینوفن ساده
قرص نئوتادین۵
زیادنمیشه داروی خاصی داد،ولی اگه تب داری حتمابرودکترچون خطرناکه واسه بارداری

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی