البته بیمارستان خصوصی
تو همدان
به من گفتن 60زیرمیزی
بیمارستان هم 40
چرا اینقدر ارزون میگین
۱۰ تومن
دکتر. من زیرمیزی نمیگیره
۱۲گفته
ولی چون قند دارم و مقدار انسولین ک استفاده میکنم بالاس باید سزارین بشم
نرخایی ک من شنیدم دور و بر گفتن ۲۵تا۳۰
۱۵ گفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.