خانما سزارین اختیاری چقدر ازتون گرفتن

۸ پاسخ

البته بیمارستان خصوصی
تو همدان

به من گفتن 60زیرمیزی
بیمارستان هم 40

چرا اینقدر ارزون میگین

۱۰ تومن

دکتر. من زیرمیزی نمیگیره

۱۲گفته
ولی چون قند دارم و مقدار انسولین ک استفاده میکنم بالاس باید سزارین بشم

نرخایی ک من شنیدم دور و بر گفتن ۲۵تا۳۰

۱۵ گفته

سوال های مرتبط