خانومای هم هفته من ترشح دارین؟کمه یا زیاد‌؟🥲

۷ پاسخ

منم تازه زیادشده قبلأکم بود

بله من هم دارم ولی من ب دکترم گفت ی سری اصلا ندارن ترشح خودت را با بارداری کس دیگ مقایسه نکن ونگران نباش عادی

اره بابا رفته رفته بیشترم میشه

زیاددارم طبیعی

منم دارم مثل آبه هی میگم یعنی ترشحه یا کیسه آب

منم دارم

ترشح زیادددد

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد