۴ پاسخ

سلام کی بیداره یکم حرف بزنیم

😭😭😭😭من ۸روز از پریودیم گدشت بتا دادم منفی بود بی بی چک گذاشتم منفی بود دیگ نمیدونم چ غلطی کنم

اگ اقدام بودی و جلوگیری نداشتی ک مبارکه

تست بزن
مبارکه😘

سوال های مرتبط