۷ پاسخ

من میگیرم عزیزم چون پارسال هم به خاطر ویار تهوع اینا نتونستم بگیرم واسه همین حیفم اومد امسال گفتم حتما باید بگیرم

من روزه نمیگیرم
اگه یه وعده غذا نخورم شیرم کم میشه

منم دخترم ۴ماهشو تموم کرد ولی میگیرم...

من، دخترم چند روز دیگه ۳ ماهش میشه

کسایی که شیر میدن و بار دار هستن روزه بر اونا واجب نیست

من میگیرم

من نگران بودم شیرم کم بشه چون واقعا با غذا کم و زیاد میشه حکمش رو تو رساله مرجعم دیدم گفته بود میشه نگیرم و فدیه بدم بعدا

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۸ ماهگی
مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان لیمو مامان لیمو ۱۶ ماهگی