کجایی شقایق🥺
چرا یهو رفتی چیشد کجایی
بیا از حال خودتو پسرت خبر بده بهمون
چرا تاپیکتو پاک کردی
شقایق کجایی تو
سلام عزیزم میتونی درباره برنامه ولد یکم راهنماییم کنی؟
اره بابا دخترخواهرمن 4سالشه 11کیلوعه
الهی شکر خیلی خوبه ایشالا بچه منم همینقد بشه 😍
عالیه ماشالله دخترم سه سالشه و سیزده کیلوعه
اره عزیزم خوبه خداروشکر پسر من ۱۱۲۰۰ بود گفتن نرماله
سلام گلم خوبی
بله عزیزم عالیه
خوبه
قدش چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.