وزن 11.400 خوبه برای 18 ماهگی؟

۱۲ پاسخ

کجایی شقایق🥺

چرا یهو رفتی چیشد کجایی

بیا از حال خودتو پسرت خبر بده بهمون

چرا تاپیکتو پاک کردی

شقایق کجایی تو

سلام عزیزم میتونی درباره برنامه ولد یکم راهنماییم کنی؟

اره بابا دخترخواهرمن 4سالشه 11کیلوعه

الهی شکر خیلی خوبه ایشالا بچه منم همینقد بشه 😍

عالیه ماشالله دخترم سه سالشه و سیزده کیلوعه

اره عزیزم خوبه خداروشکر پسر من ۱۱۲۰۰ بود گفتن نرماله

سلام گلم خوبی

بله عزیزم عالیه

خوبه
قدش چند بود

سوال های مرتبط

مامان امیر ویهان مامان امیر ویهان ۱ سالگی
مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی
مامان سفیدبرفی مامان سفیدبرفی ۲ سالگی
مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 ۱ سالگی