با دکتر مشورت کن که چه شیرخشکی بدی
در صورتی که بچه رفلاکس داشته باشه شیرخشک AR میدن چون. غلیظتر و سری تو معده خودش رو میگیره
اگر بچهت رفلاکس نداره نباید ar بدی
من شیرخشک بیومیل میدم خوشمزهس بچه دوست داره .. خیلی ها ابتامیل میدن
ببر دکتر با توجه به شرایط بچهت شیرخشک رو معرفی میکنه
منم کمکی ببلاک میدم برعکس اسهاله
کلا بهش دیگه ببلاک نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.