عزیزم از الان زوده بزار ۶ ماهش بشه حداقل
اذیت میشه بچه
منم دخترم خیلی دوست داره😄
زوده که
به ستون فقراتش آسیب وارد میشه تا ۶ ماهگی اصلا نباید نشستن باهاش تمرین کرد
خیلی زوده
منم خیلیا دیدم میزارن اینجا داخل روروک من خودم از پنج ماه چند روز میزارم ولی میگن از شش باید بزاری نمیدونم ولی یک تامی ک اذیت میکنه میزارمش واقعا مغزم نمیکشه
زود نیست؟؟؟
میتونه بشینه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.