پسر من از حالا عاشق روروئکه 🙈🫀❤️

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم از الان زوده بزار ۶ ماهش بشه حداقل
اذیت میشه بچه

منم دخترم خیلی دوست داره😄

زوده که

به ستون فقراتش آسیب وارد میشه تا ۶ ماهگی اصلا نباید نشستن باهاش تمرین کرد

خیلی زوده

منم خیلیا دیدم میزارن اینجا داخل روروک من خودم از پنج ماه چند روز میزارم ولی میگن از شش باید بزاری نمیدونم ولی یک تامی ک اذیت میکنه میزارمش واقعا مغزم نمیکشه

زود نیست؟؟؟

میتونه بشینه ؟

سوال های مرتبط

مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان قندروزهای تلخ💙 مامان قندروزهای تلخ💙 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو💖🐣 مامان جوجه کوچولو💖🐣 ۱۶ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۶ ماهگی
مامان پیشوا💙✨️ مامان پیشوا💙✨️ ۴ ماهگی