خواهرجان ماازخونه میریم بیرون دو دیقه التماس شوهرم میکنم برگردیم خونه دیگه چبرسه مسافرت🫠🫠
من میرم چون اگه نرم افسردگی میگیرم دیگه خسته شدم تو خونه
اره میرم سخت بود برمیگزدم زودتر🤷♀️
سلام من خونه مادرم مشهده میرم اونجا
اگردوماهش میشدمیرفتم حتما
من چهل روزش بشه میرم شهرستانمون
دوماهگی دختراولم رفته بودیم شهرستان کلی رفتیم گشتیم جنگل رفتیم سخت نبود
نننننه خیلی اذیت میشه هم بچه هم مادر
من چند روز پیش ک پسرم ۲۵ روزش بود رفتم
عیدم میرم ایشالا
نهههه خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.