قرص لتروزول یک دوره جواب میده ؟؟
متفورمین هم میخورم و اوزیل

۸ پاسخ

من ک فعلا ماه دومه میخورم

من با اولین استفاده از لتروزول باردار شدم..

من یه دوره خوردم نشد بعد عکس رنگی گرفتم دارو هبچی نداشتم مثبت شدم

سومین دورست که دارم میخورم حالا نمی‌دونم این ماه جواب بگیرم یا نه

برای من یک دوره جواب داد

میشه درخواست دوستی بدی عزیزم

متفورمین برای تنظیم مقاومت ب انسولین هستش اوزیل هم برای تنبلی تخمدانه که تخمدان هارو تقویت میکنه لتروزول هم برای رشد تخمکه بستگی داره چقدر تنبلی تخمدانت حاد باشه

تجویز دکتر یا خودتون میخورید

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری