ینی هیچ کس اینحا پریودش قط وصل نمیشه جواب منو بده

۳ پاسخ

من گاهی همبنم. فشار عصبی و خستگی و اختلال هورمونه خاهر جان. چیزی نیس. باردار نیستی؟

من این ماه دیرکرد داشتم از دیروز همش قطع و وصل میشه زیادم نیست انگار فقط لکه بینی همش منتظرم پریود شم

چطوری یعنی عزیزم؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجـــه🐣 مامان جوجـــه🐣 ۳ سالگی