امروز رفتم انتی و گفت خوبه و نی‌نی پسمله😍🥰

تصویر
۱۲ پاسخ

شبی دختره ولی 😁♥️

خداروشکرررر مبارک باشه عزیزم 😍

خداروشکر

آزمایش آنتی دادی؟ فری بتا چند بود؟

عزیزم مبارکه چندهفته رفتین انتی؟

خداروشکر عزیزم

برا منم دعا کن گلم همه چیز خوب و طبیعی باشه

عزیزم علاعم چی داشتی؟

مبارک باشه عزیزم،ضربان قلب موقع سونوی قلب چند بود؟

شما حالت تهوع و به بو حساسیت داشتین ؟

مبارک باش عزیزم

خداروشکررر🥰

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری